comel kan kan kan

heyya people :)

haritu pergi pasar malam
dalam tengah jalan-jalan tu
ternampak satu budak kecik comel nie
around 4 or 5 years camtu laa
jalan dengan mummy dia
and guess what?
dia pakai kasut yang ada lampu-lampu kat belakng tuuu
comel nyaaa.hehe
ingatkan zaman-zaman aku dulu je ada.sekarang pun dah ada balik eaa?

so,cakapla dengan my mom

aku      : mama tengok budak tuu.kasut dia.hehe.comel comel."
mama  : alah,dulu along pun ada jugak kan?hentak-hentak kaki macam apa je bila tak dapat kasut tu.apa agaknya entah perasaan bila dapat.
aku      : errrrrr. -.-

nak tahu apa perasaan dia?
aku rasa macam satu kejayaan je bila pijak kasut tu,keluar lampu-lampu.heeee

korang yang baya-baya aku kat luar tu,
ada jugak ke kasut macam ni dulu?
ke aku sorang je yang freako? -.-


kasut nieee.cantik kan?

hehe.okaylah,toodles and assalamualaikum :)


p.s : result,alhamdulillah ^^

Comments

  1. Anonymous20.5.11

    AKU ADA! HAHA :D

    ReplyDelete
  2. HAHA! saya ade juge ! :D
    gile ah guling2 majuk nak beli kasut gitu. bile dpt duk lompat2 mcm x cukup tanah jek. -__-


    oh. ade jgk kasut yg ade tayar satu tuh. mcm apek punye. gile ah pektis jatuh byk kali. last2 smpai bole wt drift ngn kasut tuh.

    ReplyDelete
  3. ak pkai heels kcik2 dlu..keke

    ReplyDelete
  4. aku dulu kasut wajib pink. hahah sekarang anti-pink. lalala

    adik aku je batak dengan kasut camni. kahkah

    ReplyDelete
  5. kecik2 tk pakai kasot. Owang kampoooong :O Haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts